En #%!" mil

Är det vi gått idag, fyfan. Hatar att min mamma är värsta utemänniskan och alltid tror att vikommer ääälska att vara ute och gå typ en mil. Sen klagar hon på att vi klagar, men vafan. Hon tvingar ju ut oss, då har vi rätt att klaga, right?!
HAH, aja, hur som helst är det typ det enda jag gjort, varit ute och gått. Och kollat på Ensam hemma 2 som går på 4an just nu, YAY.

Fan vad stört att den dagen jag väntat på såå länge redan är över, och att det nu är 365 dagar kvar tills nästa julafton. Skan man gråta eller jubla? Haha, alltså redan börja längta eller vara glad att julglädjen foprtfarande sitter kvar i oss? Hm.. Haha. C:


Kommentarer
Postat av: Vendi

Haha, sån är min mamma också, men bara ibland. Hon bah: "Vendela, kan vi inte gå ut och gå på en liten promenad?"

Jag bah: "Visst!" tänker mig en väldigt kort runda

Sen är vi ute och går i timmar... :c

2011-12-25 @ 21:50:57
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0