Julen är här

och lyser frid på jorden,
glädjen är stor,
i ett barns klara ögon bor den.. ♥

Åh, även om det inte är snö så ligger julen i luften.
Hallå, jullov om  endast 5 dagar (kärlek till loven ♥), jag har tekniskt sett bara en termin kvar i grundskolan. Sen är jag fri. Fri från skolplikt.. haha, dock hjälper ju inte det långt då jag ska gå gymnasiet, men iallafall. Känslan av frihet kommer nog ändå finnas där. Sen är det bara tre år kvar och sen är jag verkligen Fri. I can do whatever I want, jag är myndig, kan flytta hemifrågn.. Okej, kanske lite långt fram i tiden, man ska ju leva i nuet och blablabla. Men det känns bra att veta att jag bara har så lite kvar. En termin liksom. Jag har trots allt överlevt 19 stycken..!


Åh, minnen. En bild från nyårsafton 2009, helt stört.. två år sedan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0